«بله»، سه میلیون و ۳۰۰ هزار نفری شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، «بله» علاوه بر امکانات کم‌نظیر مالی، خدمات با کیفیت پیام‌رسانی را نیز در اختیار کاربرانش قرار می دهد.
 
امنیت، امکانات و کاربری آسان «بله» تا حدی است که شورای عالی فضای مجازی کشور، به تازگی آن را به عنوان یکی از سه اپلیکیشن برتر داخلی در حوزه پیام‌رسانی برای انجام مکاتبات، ارایه خدمات اداری، تبلیغات و استفاده نهادها و موسسات دولتی، عمومی و غیر دولتی انتخاب کرد.
 
اپلیکیشن «بله» در یکی از شرکت های زیرمجموعه شرکت داده ورزی سداد، با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافته است و اکنون سهم قابل توجهی در تراکنش های مالی مشتریان نظام بانکی دارد.
 
در حال حاضر 20 بانک به عنوان مبدا انتقال وجه به این اپلیکیشن پیوسته اند. خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبوض و خلافی خودرو، دریافت موجودی کارت و صورت حساب از دیگر خدمات بانکی است که در این اپلیکیشن ارایه می شود