برنامه سامانتل برای ارتقا کیفیت خدمات در بستر دیتاسنتر جدید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این بازدید مدیرعامل و مدیران فنی سامانتل گزارشی از روند انتقال دیتاسنتر سامانتل، توسعه زیرساخت‌ها، برنامه های توسعه بازار و دیگر دستاوردهای این اپراتور ارائه کردند.
در این بازدید که با حضور آقایان ضرابیه و مجتهد از اعضای هیات مدیره بانک سامان و قرهی معاون توسعه و پشتیبانی بانک سامان صورت پذیرفت، مقرر شد طبق هماهنگی ها و توافقات قبلی بخش قابل توجهی از این ظرفیت به منظور هم افزایی در گروه مالی سامان اختصاص یابد.
دیتا سنتر جدید سامانتل با ظرفیتی معادل ۱۰۰ رک با رعایت تمامی استانداردهای روز دنیا از جمله اطفا حریق هوشمند، سیستم خنک کننده مدرن، کف آنتی استاتیک، سیستم کنترل تردد هوشمند، سیستم تولید برق اضطراری وهمچنین سیستم تولید برقDC، سیستم تامین برق UPS، سیستم مانیتورینگ، اتاق هوای سرد، چاه Earth مستقل، مرکز مانیتورینگ و نگهبانی 24 ساعته طراحی و اجرا شده است.
همچنین در این مرکز بیش از 72 کور لینک فیبر نصب شده و قرار است در کنار ارائه سرویس به اپراتور تلفن همراه سامانتل به سایر بخش‌های گروه مالی سامان نیز خدمات ارائه کند.
گفتنی است، با راه اندازی این دیتا سنتر، سامانتل قادر است خدماتی با کیفیت و امن برای مشترکان خود ایجاد کند.