انجام بیش از ۵۷ هزار تراکنش مالی توسط پایانه های فروشگاهی بانک صادرات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که با شعار «قرآن، معنای زندگی» در ماه مبارک رمضان برپا شده است، بانک صادرات ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود و مشارکت در ترویج فرهنگ قرآنی، به عنوان تنها حامی بانکی نمایشگاه قرآن کریم حضور فعالی داشته است.
خدماتی نظیر افتتاح حساب، صدور آنی کارت، ارائه بن‌کارت‌های خرید به بازدیدکنندگان، تحویل دستگاه کارت‌خوان، فعال‌سازی انواع نرم‌افزارها شامل همراه بانک و نرم‌افزار صاپ و... از جمله خدماتی است که بانک صادرات ایران در نمایشگاه بین‌المللی قران کریم به مشتریان و مراجعه‌کنندگان ارائه می‌‌کند.
در همین ارتباط تاکنون بانک صادرات ایران نسبت به نصب و راه‌اندازی دستگاه‌های پایانه فروشگاهی، راه‌اندازی خودپردازهای سالنی و ایجاد باجه بانکی در محل نمایشگاه برای ارائه خدمات سریع به دست‌اندرکاران و مراجعان نمایشگاه قرآن کریم اقدام کرده است. خدماتی که با استقبال و رضایت غرفه‌داران و مراجعه‌کنندگان همراه بوده است، به طوری که عموم بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و مهمانان ویژه این نمایشگاه ضمن تقدیر از بانک صادرات برای ارائه این خدمات، رویکرد فرهنگی بانک را نیز تحسین کرده‌اند.
استقبال از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به گونه ای بوده است که طی ۹ روز گذشته، بیش از ۵۷ هزار تراکنش مالی توسط پایانه‌های فروشگاهی بانک صادرات ایران انجام شده است.
صدور بن‌کارت‌ خرید از دیگر خدمات غرفه بانک صادرات ایران در نمایشگاه قرآن کریم است به گونه‌ای که طی ۹ روز بیش از ۲۹۰۰ بن کارت خرید در اختیار عموم علاقه‌مندان به فرهنگ قرآنی قرار گرفته است.
شرایط دریافت این بن‌کارت‌ها، ثبت‌نام در باشگاه همراهان نمایشگاه قرآن به نشانی iqfa.ir یا نصب اپلیکیشن چلچراغ است. بعد از ثبت‌نام علاقه‌مندان می‌توانند در مسابقات قرآنی و بخش‌های طراحی شده امتیاز کسب و بن کارت خرید دریافت کنند.