کار کارشناسی برآورد خسارت آتش سوزی بازار تبریز به پایان رسید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، فرامرز قهرمانی، رئیس شورای هماهنگی بیمه‌های بازرگانی استان آذربایجان شرقی گفت: کار کارشناسی و برآورد خسارت زیان دیدگان به اتمام رسیده و حدود ۸۰ باب مغازه تحت پوشش بیمه‌های شرکت‌های بیمه استان بودند که ۷۰ باب مغازه تحت پوشش بیمه ایران و ۱۰ باب نیز تحت پوشش سایر شرکت‌های بیمه بودند.
 
وی افزود: مبلغ دقیق خسارت تاکنون مشخص نشده و کار محاسبه کارشناسان امروز نهایی می‌شود و سعی بر این است که با تلاش و پیگیری مسئولین ارشد استانی تا پایان هفته پرداخت شود.
 
مدیرکل شعب بیمه ایران بیان کرد: با توجه به حجم آتش سوزی و مبلغ کلان خسارت پرداختی از سوی این شرکت لازم بود که حادثه به تأیید مقامات ستادی بیمه ایران برسد که اکیپ کارشناسان ارشد بیمه ایران جهت بازدید میدانی وارد تبریز شدند.
 
قهرمانی ادامه داد: هیأت کارشناسان ارشد این شرکت، از لحظه ورود به تبریز با نظر مثبت و حتی با توجه به وسعت حادثه قصد پرداخت مبلغی از خسارات را به صورت علی الحساب در وجه بیمه گذاران زیان دیده حادثه داشتند.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران  ،وی تاکید کرد: بیمه ایران به عنوان شرکت بیمه دولتی وظیفه ذاتی خود را حمایت از تمامی بیمه گذاران خود به ویژه تولیدکنندگان، صنعت گران، اصناف و کسبه می‌داند و درخصوص این حادثه نیز بلافاصله پس از دریافت گزارشات مقامات ذیصلاح درباره علت و چگونگی وقوع حادثه و تأیید آن، خسارت زیان دیدگان در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت خواهد شد.