بانک ملت پیشگام در حمایت و خدمات رسانی به استان لرستان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،بهزاد منصوری عنوان کرد: چرخش نقدینگی وپول در این منطقه با وقایعی که پیش آمد از الزامات کاری بود و بانکها با ارسال دستگاه های ATM سیار به منطقه و تامین پول نقد مورد نیاز سرعت گردش و نقدینگی در بازار منطقه را تقویت و ازحالت غیر متعادل خارج کردند.
 وی در ادامه افزود: بانک ها با راه اندازی شعبه های خود در کمترین زمان ممکن با اولین برقراری امکانات دیتا شروع به برقرارکردن ارتباطات کردند و این امر باعث شد مباحث و تراکنش های مالی را در مجموعه نظام بانکی داشته باشیم.
مدیرکل هماهنگی اموراقتصادی استانداری استان لرستان در خصوص کمک بانکها به فعالان کسب و کار این منظقه بیان کرد: بانکها در این موضوع ورود جدی داشتند تا با پرداخت تجهیزات لازم تالمات ناشی از ضرر و زیان وارده به این قشر راتامین و کاهش دهند و با پرداخت کمک های نقدی و غیر نقدی و راه اندازی آشپزخانه های سیار کمک های خداپسندانه زیادی را در جهت حمایت هموطنان انجام دادند.
منصوری در خصوص حمایت های بانک ملت در این زمینه گفت: بانک ملت در بین بانکها در جهت کمک و خدمت رسانی پیشگام بود و خوشبختانه به موقع به وضعیت پیش آمده ورود کرد و حمایت های قابل توجهی را انجام داد و بنده ازنزدیک شاهد حمایت ها و کمک های آنها بودم و به نوبه خود از طرف استانداری استان لرستان ار این مجموعه ی اقتصادی تقدی وتشکرمی کنم.
وی با اشاره به بازدید مدیر شعب استان بانک ملت و کمک های ایشان بیان کرد: با وجود اینکه ایشان برای خدمات رسانی همراه با کمک های نقدی و غیر نقدی به منظقه ی پلدختر آمده بودند حاضر به مصاحبه در این خصوص نشدند و اعلام کردند این حمایت ها از وظایف بانک ملت و نظام بانکی در راستای رسالتهای اجتماعی و حمایت از هموطنان آسیب دیده است و نیاز به مطرح کردن نیست.