دلایل عدم استقبال مردم از بیمه های عمر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،  محمدرضا کشاورز در نشست خبری خود با خبرنگاران از پرداخت ۴۰درصد از خسارات سیل اخیر خبر داد و گفت: میزان خسارات پرداختی بیمه دی بابت خسارات سیل تاکنون۱۰۰میلیون تومان بوده است. قسمت اعظم پرداخت خسارات سیل در قالب قراردادهای اتکایی انجام شده است.
 
مدیر بیمه دی با بیان اینکه صورت‌های مالی این شرکت یکی از قوی‌ترین صورت‌های مالی صنعت بیمه است، اظهار کرد: علت این مساله تلاش برای پرداخت به موقع خسارات بوده است که خوشبختانه در این زمینه بیمه دی پرونده بازی ندارد. به لحاظ اخذ ذخایر کافی بیمه دی یکی از قوی‌ترین صورت‌های مالی را دارد.
 
او با بیان اینکه پرتفوی درمان تکمیلی بنیاد شهید، بیمه دی را به رتبه دوم شرکت‌های خصوصی در بازار ارتقا داد اضافه کرد: بیمه دی ۹۵درصد پرتفوی قرار داد درمان ایثارگران را نزد بیمه‌گران اتکایی تحت پوشش قرار داده است .
 
کشاورز از پرداخت خدمات درمانی تکمیلی به ۸۹درصد از بیمه‌شدگان در سال ۱۳۹۶تا ۱۳۹۷خبر داد و گفت: فقط ۱۱درصد از بیمه‌شدگان بیمه دی با آوردن اسناد خسارت دریافت کرده‌اند، این در حالی است که در دیگر شرکت‌های بیمه، بیمه‌شدگان تنها در ۴۵درصد از موارد از مراکز خدمات درمانی خدمت دریافت می‌کنند.
 
  او ذخایر بیمه عمر بیمه دی را ۲۵میلیارد تومان اظهار کرد و ادامه داد: صنعت بیمه در ایران جز در حوزه بیمه عمر رشد خیلی خوبی داشته است علت هم این است که در محاسبات حسابداری اساس بر این است که آینده مانند گذشته است در حالی که در ایران این‌گونه نیست و بنابراین مردم در حوزه بیمه‌های عمر ضرورتی احساس نمی‌کنند.