کاهش مطالبات بانکی گامی در تحقق اقتصاد مقاومتی است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی؛ رضا سهم دینی، رئیس هیئت مدیره بانک دی به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت در جریان سفر به استان مازندران با کارکنان شعب آمل، بابل و ساری دیدار و گفتگو کردند.
 
رییس هیات مدیره بانک دی با حضور در شعب آمل، بابل و ساری، ضمن گفت و گو با مشتریان و قدردانی از تلاش های همکاران این شعب در خدمت رسانی به مردم و به ویژه خانواده معظم شهداء و ایثارگران گفت: تکریم خانواده های معظم شهداء و ایثارگران که از سهامداران اصلی بانک محسوب می شوند، بیشترین اجر معنوی را دارد که خوشبختانه همکاران شعب بانک دی در سراسر کشور بر این موضوع اهتمام داشته و آن را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
 
وی با تاکید بر لزوم شناخت بازار در صنعت بانکداری افزود: شعب بانک دی باید پتانسیل‌ها و فرصت‌هایی را که در منطقه خود دارند به خوبی بررسی کرده و جایگاه خود را در بازار انتخاب کنند تا از طریق بازاریابی هدفمند و جذب منابع ارزان قیمت درکاهش مطالبات معوق و جاری عملکرد موفقی داشته باشند.
 
سهم دینی  با اشاره به رقابت تنگاتنگ بین بانک‌ها برای جذب منابع و ارائه خدمت به جامعه هدف و مشتریان گفت: ترویج فرهنگ بازاریابی یک مساله حیاتی و ضروری در فضای کسب و کار کنونی جامعه است و انتظار می رود کارکنان شعب با نیازسنجی دقیق از مشتریان نسبت به ارائه خدمات و محصولاتی که مزیت رقابتی برای بانک ایجاد می کنند تلاش مضاعفی داشته باشند.
 
رییس هیات مدیره بانک دی، مطالبات معوق و تسهیلات وصول نشده را یکی از مشکلات اساسی بانک ها و موسسات مالی و اعتباری عنوان کرد و گفت: کاهش مطالبات می تواند ظرفیت بانک در پرداخت تسهیلات، انجام سرمایه گذاری ها جدید و مشارکت در طرح های عمرانی را دو چندان کند که محقق شدن این مهم گام بزرگی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است و کارکنان شعب با شناسایی و اولویت بندی موانع وصول مطالبات معوق بانکی می توانند زمینه کاهش وصول مطالبات را فراهم کنند.
 
در جریان این دیدارها، کارکنان شعب آمل، بابل و ساری در یک نشست صمیمی با رییس هیات مدیره و مدیران ارشد بانک به گفت و گو و تبادل نظر پرداختند. 
گفتنی است، سهم دینی از کارکنان شعبه بابل به دلیل عملکرد موفق در تحقق اهداف و ماموریت های شعبه تقدیر کرد.