ضرورت نقش آموزش در بهسازی شبکه فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این شرکت در راستای بهسازی دانش وتوانمندی شبکه فروش در بیمه های عمر و سرمایه گذاری و افزایش بهره وری در رسیدن به اهداف سهامداران و EPS پیش بینی شده و ارتقاء آن در سال 1397 با بسیج امکانات آموزشی و دعوت از مدرسین خارجی و بهره مندی از ظرفیت های پرسنل شرکت با برگزاری کارگاه های آموزشی حین فروش در تمامی   44 شعبه خود در سراسر کشور، با آموزش بالغ بر 1800نفر از نمایندگان بیمه های عمر وسرمایه گذاری، با لغ بر 37420نفر ساعت آموزش برگزار کرده است.