رشدسرانه منابع بانک درسالجاری معادل ۲ برابرمیانگین شبکه بانکی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، وی با اشاره به اینکه اقدامات و خدمات این بانک مورد توجه دولت و مجلس شورای اسلامی قرار گرفته است افزود: در سال ۱۳۹۷ علاوه بر پرداخت بیش از ۱۰ هزار میلیارد تسهیلات اشتغال‌زائی به بخش‌های مختلف اقتصادی و تولیدی، از نظر سرانه منابع نیز رشد ۲۲ درصدی داشته‌ایم که درمقایسه با شبکه بانکی کشور بیانگر رشد دو برابری است.
 
فرحی تصریح کرد: میزان منابع پست‌بانک‌ایران طی ۱۰ماه گذشته ۴۰‌درصد افزایش داشته که این افزایش مدیون تلاش‌ها و زحمات تمامی واحدهای بانک به ویژه مجموعه کارکنان شعب و باجه‌های بانکی و همچنین کارائی و ثبات نرم‌افزار بانک بوده است.
 
وی میزان رشد منابع ارزان‌قیمت پست‌بانک‌ایران را ۴۳درصد اعلام کرد و افزود: بررسی شاخص‌های عملکردی بانک نشان می‌دهد که همه واحدهای بانک با مدنظر قراردادن سیاست‌های مدیریتی همواره درصدد کاهش هزینه‌ها و افزایش سوددهی بانک هستند و خوشبختانه توانستیم رتبه اول ارزیابی عملکرد بانک‌های دولتی را کسب نمائیم که افتخار بزرگی برای این بانک است.
 
فرحی درپایان با تقدیر از همت و تلاش مستمر مدیران و کارکنان بانک افزود: برنامه‌های بانک درراستای حمایت از فعالان حوزه ICT به عنوان بانک توسعه‌ای و تخصصی و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور به خوبی پیش می‌رود و سال آینده شاهد تحولات بزرگی خواهیم بود.