برگزاری مجامع عمومی بانک گردشگری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در این مجمع گزارش هیئت مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به ۳۰/ ۹/ ۹۶ و دوره مالی ۳ماهه منتهی به ۲۹ / ۱۲/ ۹۶ قرائت و عملکرد بانک در دوره­های مالی مذکور و همچنین فعالیت‌های پیش‌روی آن مورد بررسی قرار گرفت.
 
در ابتدای این مجمع مرتضی خامی با قرائت گزارش و پیام هیئت‌مدیره، عملکرد بانک گردشگری به عنوان بانکی جوان در سیستم بانکی کشور را مطلوب عنوان و بر ارتقاء این جایگاه تاکید کرد. وی گفت: خوشبختانه بانک گردشگری با وجود تمامی مشکلات ساختاری همچون تحریم­های ظالمانه‌ و رقابت دشوار بانک­ها در سیستم بانکی کشور در دوره مالی گذشته عملکردی مناسب در بسیاری حوزه‌های کارکردی فعالیت خود داشته است.  مدیر عامل بانک گردشگری با اشاره به مواردی چون رشد ممتاز سپرده‌ها و منابع، رشد ضمانت‌نامه‌ها، وضعیت مطلوب سرانه بانک، کاهش بدهی بانک به سیستم بانکی و بانک مرکزی، و وضعیت مطلوب بانک در بخش بدهی بین بانکی، حرکت قدرت­مند برای ارتقاء این شاخص­ها مورد تصریح قرار داد.
 
بر اساس این گزارش خامی در ادامه افزایش سرمایه را شاخص‌ترین برنامه‌ اصلاحی بانک گردشگری در جهت توسعه فعالیت‌های بین‌المللی و ارزی و همچنین تقویت بنگاه­های اقتصادی و تولیدی خرد و میانه دانست و حرکت به سمت بانکداری مجازی و تمام الکترونیک به عنوان بنیان فعالیت ها،  کسب درآمدهای کارمزدی، صدور ضمانت‌نامه و اعتبارات اسنادی، توسعه فعالیت‌های ارزی و حرکت به سمت بانکداری خرد را از جمله رئوس برنامه‌های این بانک در فصل جدید فعالیت آن عنوان نمود.
 
 شایان ذکر است؛ علاوه بر تصویب صورت­های مالی، انتخاب روزنامه رسمی بانک انتخاب و تعیین حسابرس و بازرس قانونی به رای گذاشته شد و تفویض اختیار در برخی امور اجرایی مورد تصویب قرار گرفت.