همکاری نظام بانکی و بیمه‌ای، موتور محرکه رشد اقتصادی جامعه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ابراهیم کاردگر در مراسم پرداخت تسهیلات صفر درصد به رانندگان حوزه حمل و نقل عمومی که در قالب طرح "مهر دانا" منعقد شد، با اشاره به اینکه 55 درصد سهام این شرکت متعلق به سهامداران سهام عدالت است، اظهارداشت: طبق این تفاهم‌نامه از این پس متقاضیان طرح "مهر دانا" شامل رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی(تاکسی و اتوبوس) و ... می‌توانند بدون مراجعه به بانک، به دفاتر نمایندگی‌ بیمه دانا در سراسرکشور مراجعه کرده و با دریافت تسهیلات مالی مورد نیاز از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اقدام به تهیه بیمه‌نامه‌های درخواستی خود از جمله بیمه شخص ثالث، بدنه، آتش‌سوزی و....کنند.
 
در این مراسم که جمالی‌نژاد معاون عمرانی وزارت کشور، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و مرتضی ضامنی مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور حضور داشتند، دکتر کاردگر گفت: سعی طرفین تفاهم‌نامه بر این است تا نیازهای بیمه‌ای جامعه را از طریق اعطای تسهیلات بانکی بدون کارمزد، و بدون مراجعه به بانک برطرف کنیم.
 
وی، همکاری نظام بانکی و بیمه‌ای را در تقویت موتور رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار خواند و افزود: در دهه مبارک فجر امیدواریم با این تفاهم‌نامه که از امروز عملیاتی شد، متقاضیان و مشتریان خرید بیمه‌نامه بتوانند بدون دغدغه به دفاتر نمایندگی‌ بیمه دانا مراجعه کرده و با دریافت تسهیلات بانکی مناسب، اقدام به تهیه بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود کنند.
 
"طبق تفاهم‌نامه به عمل آمده از این پس بیمه‌گذاران(سهامداران سهام عدالت، رانندگان تاکسی، اتوبوس) و ... می‌توانند بدون پیش پرداخت ، ضامن و کارمزد، تسهیلات مالی از این بانک دریافت کرده و از آن طریق نیازهای بیمه‌ای خود مانند پوشش بیمه شخص ثالث، بدنه، حوادث انفرادی، مسوولیت و آتش سوزی واحدهای مسکونی خویش را تامین کنند.
 
با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، تمامی بیمه‌شدگان از امکانات و تسهیلات مالی مناسب این بانک برخوردار شده و می‌توانند از مزایا و ظرفیت‌های جامع بیمه‌ دانا طبق تفاهم نامه امضا شده با بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده کنند."