ارتقاء ضریب نفوذ بازار سرمایه با راه اندازی سامانه پیشخوان کارگزاری
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بورس تهران، علی صحرائی که در مراسم افتتاح رسمی سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات ایران حضور داشت، گفت:  راه اندازی سوپر مارکت مالی توسط بانک صادرات اتفاق مبارکی است و ارتباط بین بازار پول و بازار سرمایه را تقویت می کند. این اقدام  مشترک بین بانک و بازار است و به بزرگ تر شدن اندازه بازار سرمایه و بورس کمک می کند.
 
سخنگوی بورس تهران خاطرنشان کرد: این گونه اقدامات دسترسی سرمایه گذاران را به بازار و اوراق موجود در بازار تسهیل می کند و سرمایه گذاران با توجه به ریسک و بازده مورد انتظار می توانند از ابزارهای مالی موجود در بورس تهران بهره مند شوند.
 
مدیرعامل بورس تهران انباشت سرمایه های خرد را سبب افزایش تولید ملی عنوان کرد و اظهار داشت: انباشت سرمایه خرد می تواند به تامین مالی و افزایش تولید ملی و اشتغال بیشتر بینجامد.
 
صحرائی در پایان اظهار داشت: این اقدامات می تواند به ارتقاء جایگاه و رتبه کارگزاری در بین ۱۰۸ کارگزار بورس تهران از منظر کل معاملات و درگاه برخط منجر شود.
 
شایان ذکر است در این مراسم، با حضور علی صحرائی مدیرعامل بورس تهران، حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران و کباری مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات ایران، سامانه پیشخوان کارگزاری بانک صادرات به طور رسمی افتتاح شد.