احترام به خواست مشتری رمز ماندگاری است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، عضو هیات مدیره موسسه اعتباری کوثر با بیان ویژگی نظام اقتصادی کشورهای بانک محور اظهار داشت: در این کشورها بانک ها در حکم قلب تپنده اقتصاد می باشند که با حذف این بخش از اقتصاد، شاهد ایجاد اختلال در نظام اقتصادی خواهیم بود.
 
فهیمی پور افزود: بانکداری یکی از مشاغل سخت است. شاغلین صنعت بانکداری می بایست با توجه به وظایف خود در پاسخگویی به نهادهای نظارتی و حکومتی بر بسیاری از قوانین و دستورالعمل ها مسلط باشند که خود محدودیت های فراوانی را برای این قشر از جامعه به وجود می آورد.
 
وی تصریح کرد: دنیای امروز، دنیای رقابت است و در عرصه فعالیت بانکی مشتری حرف اول را می زند. در این راستا برای حفظ و نگهداری مشتریان بانک هایی موفق تر هستند که نفوذ بیشتری بر ذهن و قلب مشتری دارند و به خواست مشتری احترام می گذارند.
 
وی با اشاره به اهمیت آموزش و کسب دانش کارکنان کوثر خاطر نشان ساخت: یکی از دلایل اصلی موفقیت موسسه اعتباری کوثر موضوع کسب دانش و علم آموزی توسط همکاران پرتلاش بوده است که کسب رتبه نخست در اولین المپیاد علمی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی طی سال گذشته موید آن است.
 
مصطفی جلالی مدیر سابق شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری ضمن ارائه گزارش عملکرد دوره فعالیت خود گفت: تمام دستاوردها و موفقیت ها حاصل تلاش و کار گروهی همکاران و حمایت بی دریغ مدیران ارشد موسسه بوده است.
 
سیدمهدی صالحی سرپرست جدید شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: امیدوارم بتوانم به شایستگی پاسخگوی اعتماد سازمان باشم.
 
بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم حکم مسئولیت سیدمهدی صالحی سرپرست جدید شعب استان های اصفهان و چهارمحال و بختیاری موسسه اعتباری کوثر به وی اعطاء و از تلاش های مصطفی جلالی در زمان تصدی این مدیریت با اهداء لوح سپاس تقدیر شد.