جذب بازارهای جدید بیمه‌ای، رسالت اصلی شبکه فروش
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، ابراهیم کاردگر در جلسه هم‌اندیشی با اعضای شبکه فروش و کارکنان شعب سمنان و شاهرود که در محل هتل قصر بسطام شاهرود برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از عملکرد کارکنان و شبکه فروش استان سمنان، بر ضرورت کنترل ریسک و خسارت توسط شبکه فروش تاکید کرد.
 
وی، ارائه نرخ فنی مناسب با توجه به عملکرد و سابقه بیمه‌گذار و تلاش در جهت تجمیع امور بیمه‌ای را یادآور شد و در پاسخ به مسایل مطرح شده از سوی نمایندگان گفت: به منظور پویایی و افزایش تحرک شرکت، اقداماتی انجام شده که ابلاغ دستورالعمل‌های جدید، افزایش اختیارات، تشکیل کارگروه‌ها و کمیته‌ها و تغییرات مدیریتی از آن جمله هستند.
 
کاردگر،آموزش و رتبه‌بندی نمایندگان و رفع مشکلات سیستم فناوران را از دیگر اقدامات انجام شده اخیر برشمرد و با اشاره به مشکلات صنعت بیمه، بر لزوم توجه و فرهنگ‌سازی در بین بیمه‌گذاران و صنعت بیمه تاکید کرد.
 
گفتنی است: پیش از اظهارات دکتر کاردگر، سید ابوالفضل حقانی‌زاده سرپرست منطقه 2، گزارشی از عملکرد شعب سمنان و شاهرود، درصد تحقق بودجه، نسبت خسارت و برنامه‌های آینده ارایه کرد.
 
تحقق بودجه 90 درصدی، کنترل خسارت و کاهش نسبت خسارت در مقایسه با مدت مشابه سال 96 و رشد 25 درصدی پرتفوی، از جمله عملکرد شعب سمنان و شاهرود به شمار می‌رود.