پاسخگویی تلفنی مدیران بانک رفاه به مشتریان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، مدیران امور مالی و پشتیبانی و رؤسای اداره های تحت نظارت آنها، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روزهای یکشنبه 97.10.23 از ساعت 10:00 الی 12:00 در خصوص مسائل مالی و دوشنبه 97.10.24 از ساعت 10:00 الی 12:00 پیرامون مسائل پشتیبانی با شماره تماس 8525-021 کلید 5 ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.