حضور مدیرعامل بیمه آسیا در استان اصفهان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست مشترکی با سرپرست منطقه دو،روسای شعب اصفهان، یزد، شهرکرد،کاشان ،شهرضاو اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان استان اصفهان ، گفت: کارکنان و نمایندگان دو ضلع مثلث موفقیت بیمه آسیا هستند که باید عزت و آرامش آنها حفظ شود.
وی افزود :هم چنین سهامداران ضلع سوم تداوم موفقیت بیمه آسیا هستند که می بایست با عملکرد خود، به اعتماد آنان در انتخاب مدیر عامل از داخل مجموعه بیمه آسیا، پاسخ شایسته داد.
مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر سرلوحه قراردان همدلی، همکاری و تعامل در امور افزود: باید در راستای ارتقای جایگاه استان اصفهان  و سرپرستی منطقه دو و افزایش رشد در تمام رشته های بیمه ای تلاش کرد.
نایب رئیس هیأت مدیره بیمه آسیا  ضمن تأکید بر بررسی تمامی راهکارها و ساز و کارهای مناسب جهت رشد و توسعه شرکت به ارائه راهکارهای لازم از جمله آماده سازی برای اجرای آیین نامه 96 در سال آینده، رسیدگی به امکانات و تجهیزات کارکنان، تأکید بر وصول مطالبات، خسارات معوق، توزیع بهینه نیروی انسانی، دقت عمل توأم با سرعت و تلاش در جهت مدیریت پرونده های حقوقی پرداخت.
اعلام پیشنهادات درخصوص مشکلات نیروی انسانی از سوی سرپرستی، دستیابی به جایگاه نخست بیمه ای همراستا با جایگاه نخست صنعتی استان، ضرورت و اهمیت آموزش و استفاده از ظرفیت و پتانسیل نیروهای داخل و خارج از شرکت در این راستا، تلاش در جهت جذب نمایندگان متخصص بیمه های عمر ، ،پیش بینی برگزاری مجامع فصلی توسط سرپرستی ها ،بازنگری وافزایش حدود اختیارات و امکانات استان ها از رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا  در این نشست بود.
بهروز ناظمی، عضو هیأت مدیره و سرپرست معاونت امور استان ها و شبکه فروش بیمه آسیا  بر لزوم درنظر گرفتن استارتاپ ها توسط فروشندگان بیمه های شخص ثالث اشاره کرد و به ارائه رهنمودهایی همچون توجه بر اجرای آیین نامه 96، خط مشی قراردادن نظم و مقررات در شعب، رعایت نظم و سلسله مراتب اداری، توسعه و تفویض اختیارات به شبکه فروش،جذب نمایندگان مصداق آئین نامه 54 از طریق نمایندگان و برگزاری کلاس های آموزشی توسط انجمن پرداخت.
مهدی شریفی، عضو هیأت مدیره و معاون بیمه های اشخاص و مسئولیت بیمه آسیا  نیز در این نشست از بازنگری حدود اختیارات و ابلاغ آن در آینده ای نزدیک خبر داد و بر تلاش درجهت حفظ بیمه گذاران و توجه به نیازهای آنها، جدی گرفتن کنترل و نظارت و ... اشاره کرد.
غلامرضا سرلک، سرپرست معاونت فنی بیمه های اموال بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت شبکه فروش و طراحی محصول جدید اظهار داشت: شبکه فروش، باید ما را درجهت طراحی محصول جدید یاری کند.
محمدشفیع برومند، سرپرست منطقه دو بیمه آسیا، ضمن تبیین عملکرد سه استان اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری با اشاره به فعالیت قدیمی ترین نماینده و اولین نماینده زن  بیمه آسیا در اصفهان ، تلاش سرپرستی برای کسب رتبه دومی در تمامی رشته های بیمه ای، مدیریت پورتفوی و خسارت ، اعمال تفاوت بین استان ها از نظر جایگاه و اختصاص امکانات به آنها براساس پورتفوی و سهم در شرکت را مورد تاکید قرار داد.
ایوبی ،رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان اصفهان ضمن تبریک انتصاب مدیر عامل بیمه آسیا از آمادگی کامل نمایندگان برای تداوم همکاری ها در جهت موفقیت بیمه آسیا خبر داد ودر ادامه کاظمیان، عضو انجمن صنفی نمایندگان  استان اصفهان در سخنانی به ارائه مسایل و نیازهای نمایندگان استان پرداخت.
در این بازدید، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با پیشنهاد سرپرست منطقه دو مبنی بر اجرایی شدن جذب، آموزش و بکارگیری و کنترل و نظارت نمایندگان ویژه فروش بیمه های عمر در راستای تحقق بخشی به اهداف بلندمدت و توسعه سهم بیمه آسیا از طریق توسعه شبکه فروش در چارچوب آئین نامه های 54 و 96 (آیین نامه نمایندگی فروش بیمه های زندگی) توسط نمایندگان فعال، توانمند و دارای پتانسیل استان اصفهان موافقت کرد.