مشارکت پست بانک در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، وی گفت: این بانک بر اساس رسالت خود در راستای توسعه عدالت اجتماعی و کمک به محیط زیست طی تفاهم نامه مشترکی با پرداخت تسهیلات در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مشارکت کرده که اقدام بسیار ارزشمندی است.
بنابراین گزارش: نمایشگاه روز ملی حمل و نقل امروز 26 آذر ماه همزمان با برگزاری همایش گرامیداشت این روز با حضور تعدادی از سازمان ها و اتحادیه های حمل و نقل و تولیدکنندگان صنعت خودرو و صنایع وابسته در وزارت کشور برگزار و غرفه پست بانک ایران در نمایشگاه با استقبال بازدید کنندگان مواجه گردید.
همچنین در این همایش از شهرداری ها و سازمان های وابسته به آنها که در سال های اخیر دستاوردهای ارزنده ای در محورهای مرتبط با همایش داشته اند و رانندگان برتر اتوبوس، تاکسی و حوزه بارشهری و تعدادی از پلیس های راهور استانها که در زمینه اجرای طرح های حمل و نقل پاک و توسعه حمل و نقل عمومی با شهرداری ها مشارکت فعال و مستمر داشته اند قدردانی شد.
گفتنی است: بر اساس تفاهم نامه منعقده بین پست بانک ایران و سازمان شهرداری ها، یک هزار فقره تسهیلات 750 میلیون ریالی برای متقاضیان خرید ون و 12هزار فقره تسهیلات 250 میلیون ریالی برای متقاضیان خرید تاکسی درنظر گرفته شده است که پس از معرفی متقاضیان واجد شرایط از سوی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری پرداخت می شود.