سرمایه گذاری بانک ملی در توسعه گردشگری سمنان
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مجید همتی مدیر این هتل با بیان اینکه این پروژه با مشارکت شش میلیارد و 400 میلیون تومانی بانک ملی ایران به سرانجام رسیده است، گفت: از سال 1373 مشتری بانک ملی ایران بوده ام و این پروژه را نیز با مشارکت این بانک به سرانجام رساندم و در طول مدت ساخت و مشارکت نیز از تعامل بسیار مناسب مدیریت و کارکنان بانک بسیار سپاسگزارم.
همتی میزان اشتغال ایجاد شده در این هتل را 30 نفر به صورت مستقیم اعلام کرد و ادامه داد: هتل ساران اولین هتل تمام الکترونیک و هوشمند کشور است به طوری که مشتریان می توانند به محض ورود به هتل و انتخاب اتاق، با نصب اپ اختصاصی روی موبایل خود همه نیازهای الکترونیکی اعم از مشاهده داخل اتاق، ریموت روشنایی یا تلویزیون و... را مدیریت کرده و با دریافت دستبند هشدار، در مواقع اورژانس و اضطراری کارکنان هتل را مطلع کنند.
مدیر هتل ساران اضافه کرد: سرمایه گذاری انجام شده طی شش سال بیش از 20 میلیارد تومان است که شش میلیارد و 400 میلیون تومان آن را از بانک ملی ایران دریافت کردم. البته برآورد هزینه کرد به روز، بالغ بر 60 میلیارد تومان است.
وی ابراز کرد: مجددا بر خود فرض می دانم از نگاه مثبت اندیش مدیریت وکارکنان بانک ملی ایران و تزریق به موقع نقدینگی و حسن برخورد کارکنان این موسسه عظیم اقتصادی قدردانی کنم.
همتی خاطر نشان کرد: به سرمایه گذاران پیشنهاد می کنم با عنایت به پتانسیل های موجود استان سمنان، نگرش مثبت و کارسازی به موقع مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط اعم از استانداری، اداره صنایع و معادن، اتاق بازرگانی، اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی و همچنین رویکرد بسیار مثبت بانک ملی ایران، این استان را جهت سرمایه گذاری انتخاب کنند.
لازم به ذکر است، هتل چهار ستاره هوشمند شهمیرزاد در شهر توریستی و نمونه گردشگری بین المللی شهمیرزاد در شمال شهر سمنان و در پنج طبقه شامل لابی، دو سالن چند منظوره و پذیرایی، رستوران، کافی شاپ و مرکز عرضه و فروش صنایع دستی و سوغات استان بنا گردیده است.