توسعه مراودات خرد مالی در کیف پول الکترونیکی بانک ملی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، مسعود خاتونی در گفتگو با روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه بانک ملی ایران توسعه بازار کسب و کارها را بر خود ضروری می داند، افزود: صاحبان کسب و کار می توانند با کیف پول الکترونیکی علاوه بر امکانات متنوع برای دریافت و پرداخت های متقابل، از توسعه وفاداری مشتری نیز بهره مند شوند.
 
وی تصریح کرد: همچنین این بانک پس از اقدامات موفق خود در نوین سازی خدمات بانکداری خرد در محیط وب و موبایل در قالب سامانه های بام و همچنین توسعه بانکداری مبتنی بر شبکه های اجتماعی در سامانه بله، اخیرا نیز از محصولات بانکداری شرکتی و بانکداری سازمانی خود رونمایی کرده است.
 
خاتونی ادامه داد: این محصولات به شرکت ها و سازمان ها اجازه می دهند تا امور مالی خود را به صورت کاملا بر خط و امن کنترل و مدیریت کنند. وی اعلام کرد: توسعه خدمات شهروندی روی سامانه ۶۰ و توسعه شبکه تخفیف و برخورداری از تسهیلات اعتباری خرد در ملی بازار نیز در دست پیگیری است که به زودی رونمایی خواهند شد.