شفاف سازی سه دوره مالی از سوی بانک پاسارگاد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بانک پاسارگاد در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۶ «حسابرسی نشده» به ازای هر سهم ۱۸۰ ریال سود محقق کرده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۵ درصد رشد داشته و عمدتا بخاطر افزایش ۶۴ درصدی جمع درآمدها است.
 
در ادامه این گزارش شفاف سازی آمده است که این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ مبلغ ۹.۰۹۲ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.
 
دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶
 
از سویی دیگر، بانک پاسارگاد در دوره ۳ ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۹۶ «حسابرسی نشده» به ازای هر سهم ۳۰ ریال سود محقق کرده است نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد افت داشته که عمدتا بخاطر افزایش ۸۰ درصدی جمع هزینه ها شکل گرفته است.
 
لازم به ذکر است این شرکت براساس عملکرد ۳ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۶ مبلغ ۱.۴۹۰میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است.
 
دوره ۱۲ ماهه منتهی به۳۰ اسفند ۹۵
 
افزون بر این، بانک پاسارگاد در دوره ۱۲ ماهه منتهی به۳۰ اسفند ۹۵ «حسابرسی نشده» به ازای هر سهم ۱۲۹ ریال زیان شناسایی کرده و این در حالی است که این شرکت در مدت مشابه سال قبل به ازای هر سهم ۲۳۱ ریال سود محقق کرده بود.
 
بر اساس این گزارش، «کاهش ۲۶ درصد جمع درآمدها و از طرفی افزایش ۷۶ درصد جمع هزینه ها از عمده دلایل شناسایی زیان نسبت به مدت مشابه سال قبل  می باشد. »
 
همچنین این شرکت طبق آخرین گزارش ارائه شده برای سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۹۵ به ازای هر سهم ۷۴ ریال سود پیش بینی کرده است.
 

آخرین وضعیت صورت های مالی