پاسخگویی مدیران بانک رفاه به مشتریان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، نادعلی، صفائیان، کارکن و عزت کمالی، مدیر امور ناحیه سه و مدیران شعب استان های اصفهان و آذربایجان شرقی و اداره عملیات ارزی، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و پیشنهادهای مشتریان این بانک در استان های زیرمجموعه خود خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک در سه استان تهران، اصفهان و آذربایجان شرقی می توانند روز دوشنبه مورخ 97.8.28 از ساعت 10 الی 12 با شماره تماس 8525-021 (60 خط) ارتباط برقرار کرده و موضوعات خود را مطرح کنند.