بهره‌برداری از بیمارستان «سلامت فردا» با مشارکت بانک صادرات
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی که با نام «سلامت فردا» به عنوان تنها مرکز فوق‌تخصصی هسته‌ای در حوزه تشخیص سرطان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، تاکنون ۷۰ درصد تسهیلات مورد نیاز خود را از بانک صادرات ایران دریافت کرده و در مرحله بهره‌برداری است.
بنا‌ بر این گزارش، در بازدید مدیران منطقه غرب تهران بانک صادرات ایران از این بیمارستان، مراحل تکمیل و تجهیز نهایی این مرکز مورد بررسی قرار گرفت. حمیدرضا رهبر، معاون شعب منطقه غرب تهران در این بازدید از ایجاد یک باجه، نصب خودپرداز، پایانه‌های فروش و ارائه تمامی خدمات بانکی در این مرکز درمانی‌ از سوی بانک صادرات ایران خبر داد.
 
همچنین سیدرضا حسینی از موسسان بیمارستان، ضمن ابراز خرسندی از همکاری و همراهی بانک صادرات ایران، از نقش این بانک در ساخت و تجهیز بیمارستان قدردانی کرد و گفت: این مرکز فوق‌تخصصی هسته‌ای در راستای تشخیص و درمان بیماری سرطان آغاز به کار خواهد کرد که با بهره‌گیری از دستگاه‌های روز دنیا از جمله گامانایف به درمان بیمارانی می‌پردازد که پیش از این، برخی از آنها برای درمان، با صرف هزینه‌های سنگین به خارج از کشور مراجعه می‌کردند که با راه‌اندازی این مرکز، ضمن جلوگیری از خروج ارز، شاهد کاهش هزینه‌های درمانی هموطنان خواهیم بود.