پیام اسلامی پناه به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه ایران
بسمه تعالی
شرکت سهامی بیمه ایران همچون دیگر بنگاههای اقتصادی کشور متاثر از فراز و نشیبهای کشور افت و خیزهای زیادی را تجربه کرده است اما با تکیه بر سرمایه انسانی متعهد و پرتلاش و فعالیت مبتنی بر تخصص و حرفه‌ای گری توانسته است در بیش از هشت دهه فعالیت حرفه‌ای خود ، اعتماد مشتریانی را به خود جلب کند که با باور و اعتقاد راسخی که به شرکت دارند بیمه‌گر خودشان را در شرایط مختلف همراهی کرده‌اند.
بدون تردید، سرمایه بزرگ اعتبار و اعتماد، حاصل تلاش تمامی مدیران،کارکنان ونمایندگان محترم آن شرکت معظم از بدو تاسیس می‌باشد وحضور بیمه گذاران وفادار حاصل حسن رفتار و صداقت و تخصص پرسنل خدوم و متعهد از گذشته‌های دور تا کنون است. شرکت سهامی بیمه ایران از آغاز تاسیس تا کنون همواره سعی کرده است بهترین خدمات را به هموطنان گرامی عرضه کند و با سرلوحه قرار دادن اصل مشتری مداری در برنامه‌ها، اهداف و استراتژی خود، توانسته است رتبه‌های برتری بیشماری را در کارنامه خود و برای آیندگان به یادگار بگذارد.
امروز پانزدهم آبان ماه در آغاز هشتاد و چهارمین سال فعالیت بیمه ایران ضمن تبریک فراوان، امیدوارم خدمات صادقانه و تلاش مستمر مدیران،کارکنان و نمایندگان که برای آن شرکت معظم آبرو و اعتبار در عرصه خدمتگزاری و مشتری‌مداری را به همراه آورده است با استعانت از پروردگار متعال در سالهای پیش رو مستدام باشد. از پروردگار متعال، توانگری و ماندگاری بیش از پیش شرکت معظم بیمه ایران، سلامتی و بهروزی و همه مدیران، کارکنان، نمایندگان، خانواده‌های معزز ایشان را خواستارم. حسن اسلامی پناه