بنگاه‌های کوچک و متوسط، نقش حیاتی در اقتصاد کشور دارند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ محمدرضا قربانی ، مدیرعامل بانک دی در دیداری صمیمی‌با عبدالمحمد زاهدی ، استاندار قزوین درباره توسعه زمینه‌های همکاری در راستای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط استان قزوین با یکدیگر گفت و گو کردند.
مدیرعامل بانک دی در این دیدار با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید داخلی در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور گفت: بنگاه‌های کوچک و متوسط، به دلیل داشتن ویژگی‌هایی بارزی همچون نیاز به سرمایه اولیه محدود، داشتن انگیزه بالا ،ابتکار عمل و انعطاف‌پذیری زیاد در مقابل تغییرات بازار و محیط ، موتور محرکه رشد، نوآوری و توسعه کشور هستند.
وی با اشاره به رویکرد اعتباری بانک دی در سال جاری گفت: بانک دی با هدف حمایت از تولید داخلی و کالاهای ایرانی و در راستای رونق بخشیدن به اقتصاد ملی با طراحی بسته‌های اعتباری متنوع بر مبنای تأمین مالی متقاضیان تسهیلات با مبالغ خرد و متوسط در بخش‌های تولیدی، بازرگانی و خدماتی، مبادرت به تامین نیاز متقاضیان تسهیلات کرده است.
قربانی با اشاره به اقدامات بانک دی در راستای تحقق شعار سال گفت: تا کنون عملکرد بانک دی به گونه‌ای بوده است که صنایع مولد در اولویت ساختار اعتباری لحاظ شوند تا از این طریق بیشترین نتیجه در رشد تولید و اشتغال به صورت پایدار و غیر تورمی‌حاصل شود.