اهدای جایزه طلایی خلاقیت و نشان روابط‌عمومی برتر به بیمه‌کوثر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،مدیر روابط‌عمومی و امور مشتریان بیمه‌کوثر گفت: این مدیریت با شناسایی وضعیت موجود و تدوین نقشه استراتژی در حوزه‌های تبلیغات و نمانام‌سازی، امور مشتریان و رسیدگی به شکایات و اخبار و رسانه به‌عنوان روابط‌عمومی خلاق برگزیده شد.
احمدرضا عصاری برنامه‌محوری را عامل دریافت نشان روابط‌عمومی برتر دانست و گفت: افزایش تبلیغات رسانه‌ای و نمانام‌سازی، معرفی خدمات بیمه‌ای، ترغیب عموم جامعه به خرید، ارتقای رضایت‌ مشتریان، ارائه خدمات خرسندساز، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مشتریان و آحاد جامعه، عملیات روانی و جایگاه‌سازی اجتماعی از برنامه‌های این مدیریت است.