بانک آینده آماده خدمت به نابینایان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،پانزدهم اکتبر (۲۳مهرماه) روز جهانی گرامیداشت نابینایان و روز بین المللی عصای سفید است و بانک آینده در تلاش است با تسهیل ارایه‌ خدمات مطلوب، با کیفیت و متناسب با شرایط اقشار مختلف جامعه، گام‌های موثر‌‌تری را در انجام مسئولیت‌های اجتماعی نسبت به نابینایان بر‌‌دارد. 
بانک آینده نخستین سامانه عملیات بانکی ویژه روشندلان را در سال ۱۳۹۵ نصب و راه‌‌اندازی کرد و اکنون ۱۱ شعبه بانک در تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، تبریز، ساری، ارومیه و کرج به این سامانه مجهز شده است.
سامانه خدمات بانکی نابینایان در تهران در شعب بانک در خیابان دولت، شهرک غرب (خیابان درختی) و یوسف آباد نصب و راه‌‌اندازی شده‌‌ است.
شعب بلوار سجاد در مشهد، سی و سه پل در اصفهان و شعبه چهارراه ملاصدرا در شیراز نیز به سامانه خدمات بانکی نابینایان مجهز شده است.
نابینایان برای دریافت خدمات ویژه و بهره‌برداری از این سامانه می توانند در شهر اهواز به شعبه خیابان طالقانی
در تبریز  به شعبه بانک واقع در خیابان امام خمینی و در ساری به شعبه میدان شهدا مراجعه کنند.
سامانه خدمات بانکی نابینایان در شعبه میدان خیام در ارومیه و شعبه بانک خیابان شهید بهشتی در کرج نیز نصب شده و به روشندلان خدمات ویژه ارائه می‌کنند.
بر اساس امکانات و تجهیزات این سامانه روشندلان می‌توانند خدماتی مانند: افتتاح حساب، برداشت و واریز وجه، خدمات کارت بانک را با استفاده از ورودی و خروجی‌های صوتی و بریل در  این شعب دریافت کنند.
با استقرار این سامانه انجام عملیات بانکی برای نابینایان با بهره‌گیری از دستگاه برجسته نگار و نصب نرم افزار فرم‌های بانکی فراهم شده و روشن دلان می‌توانند به تنهایی به شعب که به این سامانه مجهز شده‌اند مراجعه و عملیات بانکی خود را شخصا انجام دهند.
شهروندان می توانند برای دریافت آدرس دقیق این شعب، به بخش جستجوی شعبِ وب‌سایت بانک آینده، مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک آینده به شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰ – ۰۲۱ تماس بگیرند.