افتتاح شعبه «بیمه معلم» در کیش
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،در این مراسم محمد ابراهیم تحسیری، مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به پیشتاز بودن این بیمه به عنوان یک بیمه خصوصی در کشور گفت:بیمه معلم در سال گذشته با جذب هزار میلیارد تومان پورتفو توانسته است رتبه اول مشتری مداری را در جامعه بیمه گذاران کشور کسب کند.
وی با بیان این که بهترین دستاورد بیمه ها جذب مشتریان خرد است خاطرنشان کرد:در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پورتفوی بیمه معلم از بیمه خرد است و این مسئله از افتخارات این بیمه است.
تحسیری با تاکید بر احساس مسئولیت بیمه معلم در پرداخت کامل خسارت بیمه شدگان پس از فروش بیمه یادآور شد:کاهش خسارت های حوادث با تامین خسارات مالی وظیفه بیمه گذاران است و بیمه معلم در حال توسعه خدمات در این زمینه است.
مدیرعامل بیمه معلم با تشریح برخی ظرفیت های استان های کشور افزود:یکی از کارهای در دست اقدام، تهیه پکیج بیمه ای با استفاده از ظرفیت های هر استان است.
وی ابرازامیدواری کرد که شعبه بیمه معلم در منطقه آزاد کیش بتواند خدمات خوبی را به متقاضیان در این جزیره ارائه کند و موجبات رضایت متقاضیان را فراهم کند.
سید محمد علیپور،دبیرکل سندیکای بیمه گران نیز در این مراسم با اشاره به پتانسیل های منحصر به فرد جزیره کیش گفت:کیش محل تجمع سرمایه است و نزدیکی به دریا می تواند زمینه بهتری برای استفاده از خدمات بیمه ای در حوزه تجارت باشد.
وی با بیام تبعی بودن صنعت بیمه در چارچوب اقتصاد کشور خاطرنشان کرد:رونق در این صنعت به رونق اقتصاد وابسته است و در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور باید گفت که رکود فرصتی است که باید برای ایجاد ابزارهای جدید و کاستی ها از آن بهره برد.
علیپور اظهار کرد:کشتیرانی سهامدار اصلی بیمه معلم است و نزدیکی به دریا می تواند برای افزایش اعتبار پورتفوی این بیمه در جزیره کیش موثر باشد.
 
سجاد سیاهکار زاده، مدیر سرمایه گذاری سازمان مناطق آزاد هدفگذاری این سازمان را افزایش سطح کیفیت زندگی در جزیره کیش عنوان کرد و افزود: کیش می تواند به عنوان پایلوت این حوزه برای کل کشور در نظر گرفته شود و تجربیات موفق این را به سراسر سرزمین مادر انتقال دهد. 
وی با اشاره به این که بیمه ها در جهان بر اساس مدل های جهانی فعالیت می کنند،جای خالی نوآوری در این حوزه محسوس خواند و یادآور شد:سازمان مناطق آزاد می تواند با تکیه بر بیمه مسئولیت بیمه معلم و سایر بیمه ها، ریسک موجود در پروژه های عمرانی کیش را پوشش دهد.
مدیر سرمایه گذاری سازمان مناطق آزاد همچنین بر استقبال این سازمان برای قبول پروژه های عمرانی در کنار سایر خدمات بیمه معلم در کیش تاکید کرد.