نظر دولت درباره واگذاری سرخابی ها تغییر کرد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) از خانه ملت، محمدرضا تابش با اشاره به نامه وزیر ورزش برای واگذاری استقلال و پرسپولیس گفت: حتما نگارش چنین نامه‌ای از سوی وزیر ورزش بدون هماهنگی با هیات دولت نیست؛ شاید در نظر هیات دولت هم تغییراتی حاصل شده و رویکرد دولت بر واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس بوده است.
 
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی افزود: شکی در این نیست که دولت با توجه به شرایط اقتصادی جدید کشور نسبت به واگذاری دارایی‌های خود سیاست‌های سهل‌تری را در پیش گرفته؛ زیرا در غیر این صورت وزیر ورزش بدون هماهنگی با دولت اقدام به این کار نمی‌کرد.
 
به استقلال و پرسپولیس به عنوان رانت اقتصادی یا بهره‌برداری سیاسی نگاه نشود
 
وی با ابراز خرسندی از رویه جدید دولت ابراز امیدواری کرد که طرفداران واقعی دو تیم در این عرصه به میدان بیایند و هواداران واقعی بتوانند صاحب هر دو باشگاه شوند تا کسی نخواهد از این دو تیم پر سابقه و نامدار به عنوان رانت اقتصادی یا به منظور بهره‌برداری سیاسی استفاده کنند.
 
تابش با تاکید بر قیمت‌گذاری صحیح در خصوص رویه واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داد: این فرآیند را باید خود وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال و همه دوستداران امر ورزش و خصوصی‌سازی این دو باشگاه پرطرفدار طراحی کنند و البته فرآیند را تسهیل کنند تا باشگاه به طرفداران واقعی برسد.
 
رییس فراکسیون ورزش مجلس تاکید کرد: اگر فرآیند صحیح و درستی پیش‌بینی نشود، به خصوصی‌سازی سرخآبی‌ها خوش‌بین نیستم؛ بنابراین باید شرکتی تعاونی طراحی شود که هم سهامداران پول بیاورند، هم دولت وام و تسهیلاتی بدهد لذا این رویه مستلزم یک کار کارشناسی شده است.