خدمات بانکداری شرکتی در بانک توسعه صادرات ایران
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نشست یکروزه آغاز خدمات بانکداری شرکتی در این بانک در محل سالن همایشهای برج توسعه صادرات با حضور عضو محترم هیأت مدیره، جمعی از مدیران بانک و مدیران عامل شرکت های تابعه، رؤسا و رابطان بانکداری شرکتی 12 شعبه منتخب بانک برگزار شد.
در این نشست آقای محمدجعفرمزده عضو هیأت مدیره بانک، با برشمردن نکاتی درباره ضرورت و اهمیت اجرای بانکداری شرکتی در بانک توسعه صادرات ایران، بر اهمیت تعامل موثر با مشتریان و آگاهی از نیازمندی های آنها و مد نظر قرار دادن فضای کسب و کار و اقتصاد کلان کشور در هنگام ارایه راه حل های نوآورانه برای خدمت رسانی به آنها تأکید کرد.
مدیر امور شعب و بازاریابی اظهار داشت: رویکردهای بانکداری شرکتی از جمله مشتری محوری بجای وظیفه محوری، راه حل محوری بجای محصول محوری و آینده محوری بجای نگاه به گذشته، زمینه ای را فراهم خواهد آورد که علاوه بر ارتقای کیفیت و افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، نیازها و خواسته های آنها به صورت حداکثری برآورده و تأمین گردد.