راه‌اندازی نخستین شعبه ۲۴ ساعته نت بانک حکمت ایرانیان
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نخستین شعبه ۲۴ساعته ایرانیان نت بانک حکمت ایرانیان، در شهرک سازمانی شهید سرلشگر فلاحی رونمایی شد. عباس عسگرزاده، در این مراسم اظهار داشت: در حوزه اقتصاد کشور اقتصاد مقاومتی و مصرف کالای ایرانی باید به نحوی برنامه‌ریزی شود که از نیرو و توان جوانان به خوبی استفاده شود. وی افزود: تحریم‌ها بخش‌های آسیب زا و ضعف اقتصاد را نشان داد و از آنجایی که اقتصاد کشور بانک محور است، باید با حمایت تولید ملی هم سلیقه و رفتار مردم تغییر یابد و هم کیفیت تولیدات.مدیرعامل بانک حکمت ایرانیان گفت: ایرانیان نت تمامی‌خدمات بانک را در ۲۴ساعت شبانه روز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. عسگرزاده افزود: الان فرصت طلایی است که باید در مباحثی از جمله ارز رمزها اقداماتی صورت گیرد.
وی گفت: دلسوزان نظام باید با استفاده از قابلیت‌های داخلی تهدید را به فرصت تبدیل کنند و همچنین نقاط ضعف شناسایی و اصلاح شود.
وی افزود: افتتاح سه شعبه دیگر تا پایان سال و ۱۵شعبه تا سال آینده در دستور کار است. به گفته خسروی، راه اندازی ایرانیان نت تحقق بانکداری دیجیتال و بهبود خدمت رسانی به مشتریان است.