پیام تسلیت مدیرعامل بانک رفاه برای محرم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،متن پیام به شرح زیر است :
سلام بر ماه محرم و سلام بر حسین‌ بن ‌علی علیه‌السلام و یاران وفادارشان که جان عزیز خویش فدا نمودند تا آزادی‌خواهی و عدالت طلبی همواره در طول تاریخ پُرفراز و نشیب زندگی انسان‌ها پُررنگ‌ترین و معنا بخش‌ترین واژه‌ها باشد. فریاد بلند و رعدآسای " هیهات منّا الذلّه " حسین‌‌ بن ‌علی علیه‌السلام هنوز از دل صحرای کربلا با همان حرارت آتشین به گوش جان همه مشتاقان راه حقیقت می‌رسد، گویی که با گذشت قرن‌ها هنوز دل‌سوختگان حسین‌ بن علی علیه‌السلام از آن واقعه داغی جانسوز به تن و جان خود دارند که هیچ مرحمی التیام‌بخش آن نیست و نهضت عاشورا به همه مسلمانان، آزادگان و آزادی خواهان جهان، الگوی انسان بودن، انسان زیستن، انسان مردن و به سعادت جاودانه رسیدن را ارائه کرد.
عاشورا تبیین عملی اسلام در عرصه های گوناگون بود. امام حسین(ع) و یارانش در میدان کوچکی که به گستره تاریخ بود، صحنه هایی از بزرگی و بزرگواری و جلوه های درخشانی از ایمان و یقین را به نمایش گذاشتند که هر انسانی را به تحسین وا داشت. عاشورا مکتبی است که مفاهیم عمیق اعتقادی، عملی و اخلاقی را به بهترین وجه ارائه کرد.
مکتب حسینی، مکتب عزت آفرین و کرامت ساز است . امام حسین علیه السلام سمبل عزت و افتخار برای همه عزت دوستان و کرامت خواهان جهان، اعم از مسلمان و غیرمسلمان است . 
امیدوارم این توفیق را داشته باشیم با درک راستین پیام عاشورا، آموزه های قیام ماندگار کربلا را همواره سرمشق زندگی خود قرار دهیم. 
اینک و در آستانه ی فرا رسیدن روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ، شهادت حضرت اباعبدا... الحسین (ع) و یاران با وفایشان را به محضر مبارک حضرت ولیعصر (عج) و عزاداران حسینی تسلیت و تعزیت عرض کرده با این امید که عزاداری همه رهروان راستین آن حضرت، مورد قبول درگاه ایزد منان واقع شود.