جهان به روایت نمودارها
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،آیا سهم زنان در پارلمان های امریکای لاتین افزایش می یابد؟ وال استریت در آینده چه رنگ و بویی خواهد داشت؟ چینی های می توانند در اروپا و امریکا سرمایه گذاری کنند؟ مهاجران سوری بیشتر در کدام کشور سکونت می کنند؟ اینترنت در آینده پر طرفدار باقی خواهند ماند؟ کدام تکنولوژی در آینده سرمایه بیشتر را جذب می کند؟ هزینه دفاع کشورهای توسعه یافته در سال های اخیر چگونه بوده است؟
 
اکونومیست تلاش می کند با بررسی شاخص های مختلف، نمای آینده را روشن کند. براساس نمودارهای تازه ای که اکونومیست منتشر کرده، سهم زنان از صندلی های مجلس در بولیوی به بیش از 50 درصد رسیده و این امید وجود دارد که چنین تحول بزرگی در یک کشور امریکای لاتین به دیگر کشورهای جهان نیز تسری یابد. براساس آمار مورد بررسی در اکونومیست، وال استریت بیش از گذشته خصوصی است و امریکا و اروپا تمایل چندانی به سرمایه گذاری چین در قاره هایشان ندارند.
 
نمودارها نشان می دهد که آوارگان سوری که اکونومیست آن ها را فلسطینی های نو می نامد، بیشتر در ترکیه ساکن شده اند. سهم موتورهای جست و جو از بازارهای جهانی بر شبکه های اجتماعی و خرده فروشی آنلاین غلبه دارد درحالی که آمار دیگر از کاهش درصد دسترسی کاربران به اینترنت  می گوید.