تم تاریک و شبانه به واتس‌اپ می‌آید
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از وب سایت phonearena، با توجه به آنکه در چند ماه اخیر شاهد عرضه حالت تاریک و شبانه (Dark Mode ) برای سرویس و نرم‌افزارهای اندرویدی نظیر یوتیوب و اندروید مسیجز بودیم، حالا به نظر می‌رسد که اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز قصد دارد به‌زودی کاربران اندرویدی خود را از این قابلیت برخوردار کند.
 
همانطور که از نام حالت شبانه و تاریک (dark mode)  مشخص است، این تم برای آن دسته از افرادی که با حالت خودکار و معمول شبکه‌های اجتماعی که پس زمینه سفید و روشنی دارد، مشکل دارند و جزو آن دسته از کاربرانی‌اند که بیش‌تر هنگام شب و تاریکی محیط از اینترنت و گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، بسیار کاربردی خواهد بود و چشمان آن‌ها را کمتر اذیت خواهد کرد.
 
حالا واتس‌اپ خطاب به کاربرانش در گوشی‌های اندرویدی اعلام کرده است که درصدد معرفی و عرضه زودهنگام حالت تاریک و شبانه برای نسخه اندروید این پیام‌رسان است تا به آن دسته از کاربرانی که شب‌هنگام از آن استفاده می‌کنند، این امکان را بدهد تا با فعال‌سازی این قابلیت، آسیب کمتری به چشمانشان وارد شود.
 
البته گزارش‌های دیگری نیز در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد واتس‌اپ می‌خواهد برای هر دو نسخه اندروید و iOS این قابلیت را عرضه کند اما به نظر می‌رسد که کاربران اندرویدی زودتر از کاربران آیفون قادر خواهند بود از این قابلیت بهره‌مند شوند.
 
کاربران درصورتی که تمایلی به دریافت حالت تاریک و تم شبانه برای واتس اپ دارند، می توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی نظیر گوگل پلی استور نسخه بتاورژن این اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده و از این قابلیت جدید بهره ببرید.