احداث درمانگاه تخصصی در بیمارستان تامین اجتماعی امید ابهر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،دکتر احمد یوسفی با حضور در برنامه صدای مرکز زنجان، ضمن تشریح گزارشی از فعالیتها و عملکرد بیمارستان امید ابهر زنجان، اظهار داشت: این بیمارستان فعالیت خود را از سال ١٣٨٣ با ٥٠ تخت مصوب آغاز کرد و در حال حاضر تعداد تختها به ٧٧ تخت افزایش پیدا کرده و بیش از ٤٠ پزشک اعم از متخصص و عمومی همکاری دارند.
دکتر یوسفی فعالیت اصلی بیمارستان تامین اجتماعی امید ابهر را در سه بخش، سرپایی، پاراکلینیکی و بستری اعلام کرد و افزود: در کلینیک دیابت برای ٤٠٠٠ نفر بیمار دیابتی، پرونده الکترونیکی تشکیل شده و بطور مرتب تحت نظر پزشک متخصص هستند.
وی تصریح کرد: این بیمارستان طی چند سال اخیر،  از نظر کمی و کیفی رشد مطلوبی داشته به لحاظ نوسازی تجهیزات پزشکی و ارتقای هتلینگ داشته است.
دکتر یوسفی خرید تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله دستگاه رادیولوژی دیجیتال، دستگاه فیکو، دستگاه شیور، ویدئو آندوسکوپی، دستگاه سنگ شکن مربوط به ارولوژی و پروستات را از مهمترین تجهیزات مدرن خریداری شده این مرکز درمانی عنوان کرد و گفت: تمامی خدمات درمانی برای بیماران بستری و سرپایی در بیمارستان امید ابهر برای بیمه شدگان اجباری، بصورت رایگان انجام می شود.
وی تعداد مراجعین سرپایی این مرکز درمانی را در سال ٩٦،  حدود ٢٠٠ هزار نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد بیماران، داروی خود را در ١٥٥ هزار نسخه بطور رایگان تحویل گرفته اند.
رئیس بیمارستان تامین اجتماعی امید ابهر از ظرفیت دو برابری نحوه پذیرش بیماران در راستای عدالت محوری خبر داد و گفت: هم اکنون ٦٠ درصد نوبت دهی ها بصورت الکترونیکی انجام می شود.
وی از ساخت کلینیک تخصصی در فضای باز بیمارستان تامین اجتماعی امید ابهر خبر داد و گفت: طرح توسعه بیمارستان امید ابهر به تصویب رسیده و درمانگاه تخصصی در زمینی به مساحت بیش از سه هزار مترمربع در فضای باز بیمارستان ساخته خواهد شد.