افزایش قیمت در محصولات "غشهداب"
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان با انتشار اطلاعیه ای در کدال بیان کرده است با توجه به افزایش نرخ فروش محصولات شرکت، تغییر با اهمیتی در میزان سود رخ نداده است.
 
براساس اطلاعات مالی "غشهداب" نرخ خرید گوجه فرنگی در تیرماه 6هزار ریال و در مرداد ماه 8هزار ریال بوده که حاکی از افزایش قیمت 33 درصدی طی این مدت است. همچنین نرخ خرید روغن نیز در تیر ماه 37هزار ریال و در مرداد ماه 43هزار ریال ثبت شده است.
 
شرکت کشت و صنعت شهداب ناب خراسان در مرداد ماه مبلغ فروش 141میلیارد و842 میلیون ریال فروش به ثبت رسانده که این مبلغ نسبت به فروش تیرماه 59 درصد افزایش نشان می دهد. در گروه رب به عنوان محصول اصلی شاهد افزایش 27 درصدی نرخ نسبت به تیرماه و گروه سس نیز افزایش 12 درصدی نرخ داشته است.
 
این شرکت از ابتدای سال تا پایان مرداد ماه نیز مبلغ فروش 558میلیارد و 79 میلیون ریال به ثبت رسانده که این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش 45 درصدی داشته است.
 
در عملکرد سه ماهه نیز شرکت موفق به ثبت سود 52 ریالی شده که این مبلغ نسبت به دوره مشابه سال قبل افزایش 100 درصدی داشته است.