تاثیر بسته جدید ارزی بر بازار سکه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،ابراهیم محمدولی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت‌ها در بازار طلا و سکه همچون روز گذشته روند کاهشی در پیش گرفته است. به طوریکه تا ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) سکه تمام طرح جدید سه میلیون و ۳۵۰ هزار تومان فروخته شده است.
 
وی افزود: قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و ۵۰ هزار تومان، نیم سکه یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و ربع سکه نیز ۸۵۰ هزار تومان خرید و فروش شده است.
 
به گفته رییس اتحادیه فروشندگان طلا، سکه گرمی ۴۶۰ هزار تومان قیمت دارد و هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۱۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان است. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار هم  ۲۶۵ هزار و ۴۵۰ تومان در طلافروشی‌ها داد و ستد می‌شود.
 
محمدولی اظهار امیدواری کرد که روند کاهشی و آرامش بر بازار حاکم باشد که مردم بتوانند به راحتی خرید کنند.
 
رییس اتحادیه فروشندگان طلا تصریح کرد: اگر دولت سیاست‌های خود را مدیریت و به تعهداتش به موقع و درست عمل کند، طبیعتا بسته جدید ارزی اثرگذار خواهد بود. اما اگر همچون گذشته سیاست ها به موقع و مدیریت شده نباشند، بدون اثر خواهد بود و التهاب مجدد پیش می‌آید.
 
به گفته وی، روند کاهشی قیمت تا جایی می‌تواند ادامه‌دار باشد که قیمت سکه با قیمت طلا یکسان شود انتظار داریم که این اتفاق بیفتد.