معرفی برندگان جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، نهمین دوره جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین (بهار97) برگزار گردید. 
در این جشنواره تمامی کارت‌های هدیه با حداقل مانده 250.000 رالا که از ابتدای اسفند ماه 94 تا پایان اسفند ماه 96 صادر شده‌اند در قرعه‌کشی شرکت داده شدند و جوایز ارزنده‌ای از جمله کمک هزینه خرید خودرو به ارزش 500 میلیون ریال و 50 کارت هدیه 5 میلیون ریالی به دارندگان آنها تعلق گرفت. 
جشنواره کارت هدیه بانک اقتصادنوین به صورت فصلی برگزار و به ازای هر 250 هزار رالک از مانده کارت هدیه در هر روز، یک امتیاز برای دارنده کارت هدیه درنظر گرفته می‌شود. 
گفتنی است، دارندگان این کارت‌ها برای آگاهی از شرایط قرعه کشی و اطلاع از برندگان هر دوره از جشنواره می‌توانند به آدرس اینترنتی https://micard.enbank.ir و یا بخش جشنواره کارت هدیه در تارگاه اصلی بانک به آدرس اینترنتی https://www.enbank.ir مراجعه نمایند و با ثبت شماره 16 رقمی کارت هدیه در قسمت محاسبه امتیاز این سایت، در صورت برنده بودن، نوع جایزه و در غیر اینصورت، امتیاز فعلی کارت هدیه مورد نظر را مشاهده نمایند. 
همچنین برندگان این دوره حداکثر تا پایان فصل پاییز 97 فرصت دارند اطلاعات خود (شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره تماس، آدرس و شعبه موردنظر برای دریافت هدیه) را به مرکز ارتباط نوین با شماره 48031000 – 021 اعلام و با همراه داشتن فیزیک کارت هدیه به شعبه اعلام شده مراجعه نمایند.