دفترچه‌های بیمه الکتریکی می‌شوند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از ایسنا، محمد پوستین دوز بیان‌کرد: تامین اجتماعی به مفهوم عام خود شامل کلیه صندوق‌های بازنشستگی کشور میشود.
 
وی افزود: سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی کشور حدود ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش خود قرار داده و از این رو پرچم دار تامین اجتماعی کشور محسوب می‌شود.
 
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی از طریق بیمارستانهای ملکی و درمانگاههای مربوطه خدمات درمانی را به بیمه‌شدگان خود و بازنشستگان ارائه میکند.
 
پوستین دوز مطرح کرد: افتخار سازمان تامین اجتماعی این است که بدون دریافت هیچ مبلغی در بیمارستانهای ملکی خود درمان بازنشستگان و بیمه شدگان را پیگیری میکند.
 
مشاور هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی گفت: این سازمان به دلیل اهمیتی که به مسئله درمان و نیازهای مشمولان خود می دهد با توجه به قانون الزام در این رابطه ورود کرده و تعداد بیمارستان ها و درمانگاهها و شیفتها را در چند سال اخیر افزایش داده است.
 
این مقام مسئول که در برنامه‌ای رادیویی صحبت می‌کرد در ادامه مطلب بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی استفاده از خدمات مکانیزه را در دستور کار دارد البته در سال‌های گذشته این طرح را کلید زده‌ایم.
 
وی در ادامه گفت: در حال حاضر در بخش درمان بیمارستانهای ملکی سازمان تامین اجتماعی، از دفترچه‌های بیمه استفاده نمی‌شود و در صورت مراجعه بیمه شدگان، با ارائه شماره ملی و مشخصات هویتی، نسخه‌های الکترونیکی توسط پزشک برای بیمار صادر میشود.
 
پوستین دوز عنوان کرد: قرار بر این است که این پروژه تا جایی پیش رود تا همه بیمه شدگان دارای پرونده الکترونیکی باشند.
 
مشاور هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی در خاتمه یادآور شد: استفاده از سیستم الکترونیکی نوبت دهی در بخش بیمارستانها و درمانگاهها از دیگر خدمات ما است که بیمار، پزشک مربوطه را انتخاب کرده و در ساعتهایی که تعیین شده، نوبت خود را دریافت می کند.