با این حال شرکت بیمه آسماری که تنها چند سال از فعالیت آن می گذرد و مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فعالیت دارد با ۱۰ شکایت (۰.۳۶ درصد) که ۶ مورد آن ناوارد بوده کمترین شکایات را داشته است. بعد از این شرکت، شرکت های بیمه سرمد با ۱۱ شکایت (۰.۸۱ درصد) و بیمه ما با ۱۳ فقره شکایت (۰.۹۰ درصد) در رده های دوم و سوم کمترین شکایات قرار داشته اند. با این حال باید توجه داشت که سهم این شرکت ها از بازار بیمه بسیار کمتر از شرکت های بیمه ایران، آسیا، البرز، پارسیان و ملت است.
از سوی دیگر براساس جدول منتشر شده بیمه میهن با متوسط ۴۸ روز زمان برای پاسخگویی به شکایات واصله بیشترین زمان را برای پاسخگویی به این شکایات از آن خود کرده است. بعد از این بیمه میهن، بیمه آرمان با ۳۴ روز و بیمه رازی با ۳۱ روز در رده های دوم و سوم این موضوع قرار دارند.
به گزارش ایبنا ،این در حالی است که بیمه ایران که بیشترین شکایات را داشته با متوسط ۱۶ روز زمان پاسخگویی آمار مناسب تری داشته است. کمترین مدت زمان پاسخگویی به شکایات نیز متعلق به شرکت بیمه ایران با تنها ۲ روز بوده است. بعد از این شرکت، بیمه کوثر با متوسط پاسخگویی ۴ روز و بیمه آسماری با ۵ روز در رده های بعدی این موضوع قرار دارند.