سود ۱۴۹ریالی بیمه نوین برای هر سهم
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در آغاز مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه نوین (سهامی عام) حاضران، محمد هادی افشاری را به عنوان رئیس، امیر شفیعی و محمد بدیعی جاریانی را به عنوان ناظران و شقایق دیلمی پور را به عنوان منشی جلسه انتخاب کردند، در این جلسه نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشت.
 
در ادامه حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل بیمه نوین علاوه بر قرائت گزارش هیأت مدیره از رشد ۲۱ درصدی پرتفوی شرکت طی سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته بیمه نوین بیشترین رشد را از زمان تأسیس تجربه کرد و با کاهش ۱۹ درصدی خسارت که نتیجه پالایش بیمه نامه های تحت پوشش در شرکت بود و در نهایت با تلاش تمام اعضای شرکت موفق به تحقق ۹۹.۵۳ درصدی بودجه مصوب هیأت مدیره شدیم.
 
وی همچنین بااشاره به تغییر رویکرد شرکت از پرتفوی محوری صِرف به سمت مدیریت ریسک و بینش خدمت رسانی افزود: ما طی سال گذشته علاوه بر برنامه ریزی و اجرای پالایش پرتفوی شرکت ارتقای کیفی و کمی خدمات را در دستور کار قرار دادیم که همین امر به رشد ۴۰ درصدی در صدور بیمه های بدنه با تحول نگرش در خدمت رسانی با ارائه محصول اتوپلاس شد.
 
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه ریزی برای ایجاد ارتباط مؤثر با بیمه گذاران شرکت، ارائه طرح های نوین بیمه ای با هدف ارائه پوشش های جدید با تلفیق محصولات و همچنین تغییر در کیفیت و شکل خدمت رسانی به بیمه گذاران جزو برنامه های آتی شرکت است.
 
پس از ارائه گزارش هیأت مدیره، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارائه پاسخ های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و بازرس، در نهایت با شناسایی سود 149 ریالی، صورت های سال مالی 1396 شرکت و عملکرد هیأت مدیره به تصویب مجمع عمومی عادی سالانه رسید. همچنین مؤسسه حسابرسی رایمند و همکاران به عنوان حسابرس و بازرس اصلی شرکت و مؤسسه حسابرسی بهمند نیز به عنوان بازرس علی البدل برای یک سال دیگر و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد.
 
در پایان نیز اعضای هیأت مدیره جدید بیمه نوین پس از رأی‌گیری در مجمع عمومی عادی سالانه انتخاب و براین اساس بانک اقتصاد نوین، شرکت توسعه صنایع بهشهر، شرکت بین المللی پیمانکاری استراتوس، شرکت تأمین آتیه درخشان نوین و شرکت آرین گستر تابان سبز به عنوان اعضای اصلی و شرکت های سرمایه گذاری ساختمان ایران و سرمایه گذاری گروه صنایع بهشهر ایران به عنوان اعضای علی البدل هیأت مدیره بیمه نوین انتخاب شدند.