ارتقای بازاریابی و فروش با توانمندسازی نمایندگان محقق می‌شود
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، در همین راستا با جناب آقای حسین خادم نمایندگی مشهد مقدس، به گفت‌وگو نشسته‌ایم که در ادامه شرح آن را می‌خوانید:
با توجه به وقوع حادثه آتش‌سوزی در بازرگانی شعبانی شهر مشهد مقدس، شما به عنوان نماینده بیمه سرمد در این استان چه اقداماتی را در راستای تسریع در پرداخت خسارت انجام نمودید؟
صبح روز حادثه، آقای رسولی ریاست شعبه رضوی و آقای صدیقی‌کیا نمایندگی کد 1389 بیمه سرمد به منظور ارائه گزارش اولیه خسارت در محل واقعه حاضر شدند، فردای همان روز نیز تیم ارزیابی و کارشناسی بیمه سرمد به سرپرستی حسین قربانی، مدیریت بیمه‌های اموال به دستور دکتر اسماعیل دلفراز، مدیرعامل شرکت، در راستای تحقق اهداف بیمه سرمد در حوزه مشتری‌مداری، جلب رضایت بیمه‌گذاران و رسیدگی و پرداخت خسارت در کوتاه‌ترین زمان به بیمه‌گذاران در محل حادثه حضور یافتند و برآورد اولیه میزان خسارت در حدود 27 میلیارد ریال تخمین زده شد و گزارشی از آن تهیه شد. در این بازدید تیم کارشناسی ارزیاب بیمه مرکزی از جمله ارزیاب موجودی، ارزیاب ساختمان و تاسیسات، تیم بیمه سرمد را همراهی کردند.
در این گزارش مورد بیمه انبار و نمایشگاه بزرگ بازرگانی شعبانی که فروشگاه لوازم PVC و بهداشتی ساختمانی، لوله، شیرآلات و... را دارد، بررسی و بر اساس شواهد موجود علت حریق اتصالی برق عنوان شد، سپس مقرر شد مبلغ خسارت بلافاصله پس از تکمیل مدارک و مستندات توسط بیمه سرمد پرداخت شود.
عملکرد تیم ارزیابی و خسارت بیمه سرمد در این حادثه چگونه بوده است؟
حضور به موقع تیم ارزیاب در کمترین زمان ممکن بسیار اثرگذار بود، به طوری که روند پرداخت خسارت بلافاصله در دست بررسی قرار گرفت.