اخذ گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵ توسط بیمه‌‌‌کوثر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)؛ این شرکت با تلاش‌های مداوم و متعهدانه مدیران و کارکنان خود به‌منظور پیاده‌سازی کامل استانداردها و بهبود فرایندها و نیز کنترل و پایش مداوم آن‌ها، موفق شد استاندارد ISO9001 ویرایش سال 2008 را به ویرایش 2015 ارتقا دهد.
مسعود طاهری تاکیدکرد: در ویرایش جدید این استاندارد توجه به مدیریت ریسک نقش محوری داشته است.
وی با بیان اینکه پذیرش سیستم مدیریت کیفیت برای شرکت یک تصمیم استراتژیک است، گفت: پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت به بهبود عملکرد کلی شرکت کمک می‌کند.
مدیر سیستم‌ها و تطبیق مقررات بیمه‌کوثر افزود: ارایه محصولات و خدمات مطابق با نیازهای مشتری، رعایت آیین‌نامه‌ها و ابلاغیه‌های مبادی ذی‌ربط، تسهیل فرصت‌هایی برای افزایش رضایت مشتری، پرداختن به ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با محیط و اهداف شرکت و نیز بررسی انطباق فعالیت‌های شرکت با استاندارد یادشده ازجمله مسایل ضروری برای پیاده‌سازی سیستم مدیریت کیفیت است.
مسعود طاهری خاطرنشان‌کرد: پیش از این، شرکت بیمه‌کوثر موفق به اخذ گواهینامه‌های بین‌المللی استاندارد ISO10002 (راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان)،ISO10004   (راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان) و ISO10015 (مدیریت کیفیت آموزش) شده بود