به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، این جلسه با رویکرد آموزشی برای تبیین و طرح مسائل، چالشها و همچنین تبادل و انتقال تجربیات با هدف تسهیل در فرآیندهای اجرایی و افزایش رضایت مندی مشتریان بیمهای دو مجموعه بیمه نوین و گروه توسعه صنایع بهشهر در رشتههای بیمهای آتش سوزی، درمان، باربری و مسئولیت در محل دفتر ستادی بیمه نوین برگزار شد. ارزیابی شیوهها و ارائه راهکارهای عملیاتی برای بهبود زمان پاسخگویی و کیفیت ارائه خدمات در پروندههای صدور و خسارت رشتههای مختلف از دیگر برنامههای تعیین شده برای این نشست بود.