مسائل نظام بانکی استان خراسان رضوی بررسی شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی،جلسه «بررسی مشکلات و مسائل مرتبط با نظام بانکی استان خراسان رضوی» با حضور قائم مقام بانک مرکزی، معاون استانداری خراسان رضوی، نمایندگان بخش خصوصی استان یاد شده و مدیران و کارشناسان بخش های مختلف بانک مرکزی برگزار شد.
 
در این جلسه که صبح امروز هفتم تیرماه در محل ساختمان بانک مرکزی برگزار شد، موضوعات ارزی از جمله مشکلات، ابهامات و نحوه تخصیص ارز به بخش های مختلف اقتصادی، صادرات به کشورهای آسیای میانه، صادرات و تأمین طلا و شمش و مشکلات مترتب بر آن، مباحث مربوط به مقررات و قوانین فعلی و پیشنهاداتی در خصوص اصلاح برخی از مقررات در شرایط فعلی و مشکلات شرکت پدیده شاندیز مطرح و توضیحات و راهکارهای کارشناسی توسط نمایندگان بخش های مختلف بانک مرکزی ارائه شد.
 
ضمناً از آنجا که در خصوص برخی موانع کسب و کار در حوزه بانک ها، با مشارکت نمایندگان بخش دولتی و خصوصی و بانک ها بررسی جامعی در استان صورت پذیرفته است، مقرر شد بخش های مرتبط در بانک مرکزی موضوع را مورد بررسی قرار داده و نتایج مربوطه را به استاندار خراسان رضوی اعلام کنند. همچنین تفاهم شد جلسات در این زمینه با حضور نمایندگان بانک مرکزی در استان خراسان رضوی در فرصت مقتضی ادامه یابد.