شعب تأمین اجتماعی نهم و دهم تیرماه تا ساعت ٢٠ آماده پاسخگویی هستند
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز) به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، محمدحسن زدا اظهار داشت: به کارفرمایان متقاضی استفاده از قانون بخشودگی جرائم پیشنهاد می کنیم که مراجعه به شعب و پرداخت یا تعیین تکلیف بدهی خود را به روزهای آخر موکول نکنند.
 
وی ادامه داد: به منظور همکاری حداکثری و بهره مندی بیشتر کارفرمایان از مزایای مقرر در قانون بخشودگی جرائم، شعب سازمان تأمین اجتماعی سراسر کشور در روزهای نهم و دهم تیر ماه تا ساعت ٢٠ آماده پاسخگویی به کارفرمایان متقاضی استفاده از این قانون خواهند بود.
 
معاون بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی گفت: گزارش های دریافتی از ادارات کل تأمین اجتماعی سراسر کشور بیانگر استقبال گسترده کارفرمایان و مدیران واحدهای تولیدی از طرح بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان خوش حساب است.
 
وی با بیان اینکه قانون بخشودگی جرائم در سال ٩۵ نیز اجرا شده بود، گفت: در آن دوره حدود ١٠٠٠ میلیارد تومان از جرائم تعلق گرفته به کارفرمایان دارای بدهی به سازمان تأمین اجتماعی مشمول بخشودگی قرار گرفت و پیش بینی می کنیم که در این دوره نیز شاهد استقبال بیشتری از تسهیلات ایجاد شده باشیم.