ساختمان جدید شعبه بانک صنعت و معدن در همدان افتتاح شد
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، احداث ساختمان جدید به منظور ارتقاء سطح خدمت رسانی این بانک در راستای توسعه صنعتی استان صورت گرفته است .
نیکبخت در این مراسم گفت : بانک صنعت و معدن بانکی است که صنعتگران ، مسئولین و همه مردم نسبت به نقش مهم آن در توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال در کشور آگاهند.
وی مدیریت ارشد بانک صنعت و معدن را فردی توصیف کرد که سال های متمادی در صنعت کشور فعالیت داشته ، بخش تولید را به خوبی می شناسد و امروز به عنوان یک مدیر ارشد بانکی علاوه بر اعطای تسهیلات ، به عنوان یک مشاور کارآمد در کنار صنعتگران کشور است.
افخمی نیز در این مراسم اعلام داشت : به زودی یک طرح بزرگ صنعتی با میزان اشتغالزایی بالا توسط بانک صنعت و معدن در استان همدان تامین مالی خواهد شد که نقش کارآمدی در توسعه صنعتی استان خواهد داشت.
گفتنی است بانک صنعت و معدن طرح های زیادی را در استان همدان تامین مالی کرده است که از آن میان می توان به فروسیلیس غرب پارس و پویا طب هگمتانه اشاره کرد.
در ضمن صنایع کوچک و متوسط همدان مبلغ ۴۰میلیارد تومان تسهیلات در قالب طرح رونق تولید از بانک صنعت و معدن دریافت کرده اند.