رشد ۱۰۵درصدی سود هر سهم بیمه دی
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)،شرکت بیمه دی با سرمایه ۲۵۰۰ میلیارد ریالی فعالیت می کند و در سال مالی ۹۶ مبلغ ۲۳ هزار و ۳۵۸ میلیاردریال حق بیمه صادر شده داشته که این مبلغ در مقایسه با با سال مالی ۹۵ با افزایش ۲۸۶ درصدی همراه شده و همچنین درآمد حق بیمه شرکت پس از رشد ۱۸۳ درصدی به مبلغ ۱۳ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال رسیده است.
 
بررسی های اخبار مالی از گزارش عملکرد ۱۲ ماهه مربوط به سال ۹۶ این شرکت نشان می دهد که سود خالص نیز ۱۰۳ درصد افزایش یافته و به مبلغ ۷۶۶ میلیارد و ۳۰۶ میلیون ریال رسیده است. از سوی دیگر شرکت در این سال مالی مبلغ ۷ هزار و ۴۰۴ میلیاردریال خسارت پرداخته که در مقایسه با سال مالی ۹۵ با افزایش ۳۹۷ درصدی مواجه شده است.
 
بنابراین گزارش موجودی نقد شرکت با ۵۴ درصد افزایش نسبت به سال مالی قبل به مبلغ ۱۵۶ میلیارد و ۳۸۵ میلیون ریال رسیده و جمع دارایی های شرکت نیز ۴۶۵ درصد بیشتر شده و دارایی های شرکت مبلغ ۳۸ هزار و ۲۰۲ میلیارد ریال ثبت شده است.
 
گفتنی است سرمایه گذاری‌های کوتاه مدت شرکت مبلغ ۹۰۲ میلیارد و ۶۳۵ میلیون ریال و سرمایه گذاری‌های بلند مدت شرکت مبلغ ۷۶۶ میلیارد و ۷۹۸ میلیون ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال مالی ۹۵ رشد ۱۰۵ درصدی را تجربه کرده است.