کاهش قیمت سایر انواع سکه
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنج شنبه سی و یکم خردادماه در بازار تهران با هزار و ۹۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۵۵۳ هزار تومان تعیین شد.
 
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۸ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۲ میلیون و ۴۰۵ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۷ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۵ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به روز گذشته ۶۹۰ هزار تومان معامله شد.
 
بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش نسبت به روز گذشته با قیمت  ۳۹۶ هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با ۱  هزار و ۳۰۰ تومان رشد ۲۲۰ هزار تومان قیمت خورد.
 
با این حال طبق اعلام بانک مرکزی، قیمت هر دلار آمریکا با ۳۰ ریال افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۴۹۰ تومان تعیین شد. نرخ هر یورو نیز با ۳۶ ریال تومان افت به ۴ هزار و ۹۱۲ تومان رسید و هر پوند هم با ۳۱ ریال افزایش، ۵ هزار و ۵۹۱ تومان قیمت‌گذاری شد.
 

جدول نرخ ارز و سکه در بازار (قیمت‌ها به تومان)

نوع سکه و ارز

دوشنبه سه شنبه چهارشنبه پنج شنبه

سکه امامی

۲۵۳۵۰۰۰ ۲۵۱۱۰۰۰ ۲۵۱۱۰۰۰ ۲۵۵۳۰۰۰

سکه بهار آزادی

۲۳۸۹۰۰۰ ۲۳۹۰۰۰۰ ۲۴۱۳۰۰۰ ۲۴۰۵۰۰۰

نیم سکه

۱۲۱۷۰۰۰ ۱۲۳۰۰۰۰ ۱۲۴۷۰۰۰ ۱۲۴۰۰۰۰

ربع سکه

۶۸۲۰۰۰ ۶۹۰۰۰۰ ۶۹۵۰۰۰ ۶۹۰۰۰۰

سکه گرمی

۳۹۶۰۰۰ ۳۹۵۰۰۰ ۳۹۶۰۰۰ ۳۹۲۵۰۰

طلای ۱۸ عیار

۲۱۳۴۴۰ ۲۱۳۱۸۰ ۲۱۸۷۰۰ ۲۲۰۰۰۰

دلار

۴۲۴۲ ۴۲۴۴ ۴۲۴۶ ۴۲۴۹

یورو

۴۹۱۷ ۴۹۴۰ ۴۹۱۶ ۴۹۱۲

پوند

۵۶۲۹ ۵۶۳۲   ۵۵۹۱