استفاده از رسانه‌های‌نوین از ضرورت‌های‌ کار روابط‌عمومی‌است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، وی افزود: یکی از وظایف مهم روابط‌عمومی‌تحلیل مستمر اخبار و رویدادها و تعیین راهکار متناسب با آن رویدادها جهت ارائه به مدیران سازمان است و اگر این وظیفه به‌خوبی انجام شود جایگاه مشورتی روابط عمومی‌تقویت می‌شود. فرنقی‌زاد تصریح کرد: پست بانک ایران بعنوان بانک تخصصی حوزه فناوری اطلاعات باید علاوه بر حضور در حوزه رسانه‌های بانکی، در حوزه رسانه‌های فناوری اطلاعات و شبکه‌های مرتبط با این حوزه نیز حضوری پررنگ تری داشته باشد. مدیرامور هماهنگی حوزه‌مدیریت پست‌بانک‌ایران افزود: درحال حاضر مردم بیشتر وقت خود را در فضای مجازی و رسانه‌های نوین می‌گذرانند و هرجا که مردم حضور دارند باید روابط عمومی‌ها هم آنجا فعال باشند. همچنین در این جلسه مهندس غلامی‌رئیس اداره‌کل روابط عمومی، گزارشی اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه را ارائه کرد.