اعلام آخرین وضعیت توقف و بازگشایی نمادها
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازارهای مالی(ایستانیوز)، بنابر اعلام مدیر عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار تهران، نماد معاملاتی شرکت پتروشیمی جم با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت فرآوری‌موادمعدنی‌ایران‌(فرآور) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت تامین‌ ماسه‌ ریخته‌گری‌ (کماسه) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت ایران‌ خودرودیزل‌(خاور) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد. نماد مذکور حداکثر تا ساعت ۱۰روز معاملاتی جاری به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت پارس‌ دارو (دپارس) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور (کنور) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت تولیدی چدن سازان(چدن) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی میشود.
نماد معاملاتی شرکت فیبر ایران‌(چفیبر) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت های فنر سازی خاور(خفنر)، داروسازی‌ فارابی‌(دفارا) و حق تقدم استفاده نشده شرکت سرمایه گذاری پردیس(پردیسح) باتوجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.
نماد معاملاتی شرکت های ماشین‌ سازی‌ اراک‌(فاراک)، ایران‌ارقام‌ (مرقام)، موتورسازان ‌تراکتورسازی ‌ایران‌ (خموتور) و ایران‌ خودرودیزل‌(خاور)، با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله شدند، ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است.
نماد معاملاتی شرکت توسعه‌معادن‌ و فلزات‌(ومعادن) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی حق تقدم سهام شرکت معدنی و صنعتی گل گهر(کگلح) با توجه به توقف نماد اصلی متوقف شد. نماد مذکور همزمان با نماد اصلی بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت کالسیمین‌ (فاسمین) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.
نماد معاملاتی شرکت های ایرکا پارت صنعت(خکار)، نفت‌ بهران‌(شبهرن) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و نماد معاملاتی حق تقدم شرکت نفت بهران(شبهرنح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله شد.
نماد معاملاتی شرکت تکنوتار (تکنو) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد تکنو، روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.
نماد معاملاتی شرکت های ایرکا پارت صنعت(خکار)، نفت‌ بهران‌(شبهرن) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف و نماد معاملاتی حق تقدم شرکت نفت بهران(شبهرنح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.
نماد معاملاتی شرکت تکنوتار (تکنو) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد شرکت روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.
نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری‌غدیر (وغدیر) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد.
نماد معاملاتی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش (کاوه) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. .
نماد معاملاتی شرکت سرمایه‌گذاری‌ سپه‌(وسپه) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد اسن شرکت روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.
نماد معاملاتی شرکت بیمه پارسیان(پارسیان) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف شد. نماد مذکور ۶۰دقیقه دیگر به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی می شود.
نماد معاملاتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰درصدی قیمت سهام، به منظور اطلاع رسانی مناسب شرکت به بازار در خصوص علل آن، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.
 
نماد معاملاتی شرکت بیمه پارسیان (پارسیان) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد شرکت روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.